reklama

Teraz

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Znásilnený Vianočným stromčekom som sa trúsil ulicami
pokojného spiaceho zasneženého mesta

v tú noc z 15 na 16 decembra medzi Novou scénou a riekou

Ozdoby mi napľuly do tváre, nohavice mám potrhané
a topánka mi chýba šmýka sa k tomu všetkému krívam

strašná to (ešte jesenná!) noc

Facky girlánd stále štípu ja som modro červený červená
okolo mňa sa mi hlasno smeje

uprostred noci kdesi v P.-e

Divé ryby ma naháňajú bez slova po mne čosi vyrevujú
Jaj, potkol som sa a nabil nosom dlažobné kocky

špinavej ulice (upracú až noc skončí)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prskavky mi popálili vlasy smrad chcem uhasiť v rieke
dúfam že aspoň tá bude normálna

...

Zatavila ma slano chutiaca voda tvaru dažďa (v zime?)

Jakub Žiak

Jakub Žiak

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milovník hudby, študent, lesný táraj a dobrodruh. Zoznam autorových rubrík:  Mýty a legendy...Medické zápiskynezaradenéPoézia

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu